Uptown girl

Hej, idag var jag tvungen att gå utt tidigt, halv 9 faktiskt o; eftersom att jag,mamma, pappa och emma skulle åka till stan, öppet hus. Jag och emma stannade kvar i stan, m&p släppte av oss vid en station så att vi inte skulle tappa bort oss haha. Sen gick vi runt i stan, jag var inte vid behov av att köpta något men emma behövde lite smakråd till en present! Jag köpte ett lipsyl haha, cola lipsyl faktiskt! Äter nästan upp mina läppar hehe ;D. Snart blir det middagm nachos, muuuummmmss!! Nu ska jag fixa mina naglar och ikväll ska jag vara social med min kära familj faktiskt, trevlig jag är hihi. Hoppas att ni har haft/får en trevlig lördag, puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0