Smart..

Hej, mitt internet funkar inte för tillfället så jag får blogga från min brors data, inga bilder då tyvärr men det är smällar man får ta he-he. Men idag har iaf skoldagen varit helt okej, en rolig sak var att jag och ida hade snackat veckan innan att det skulle vara askul om jag fick högre poäng än henne på genetikprovet(no), och gissa vad? jag fick typ 10 poäng mer haha, det som var meningen med det roliga var att jag inte hade hunnit plugga så mycket men idag hade pluggat..jättemycket! Aja, nog om det. ;)
När jag kom hem satte jag mig och pluggade lite och tittade på en film, "miss secret agent" , den var jättebra (:
Juste, när jag gick hem från skolan tappade jag min mobil utan att märka det, utan jag märkte det när jag kom hem, så jag fick gå ut igen och leta efter den, som tur var hittade jag den! Smarta sarah.. (a)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0