Natti

Hej, idag hade jag det bra i skolan, itressant va? När vi slutade gick jag hem till tomas och tittade på filmen "sommaren med göran" , snacka om att man saknade sommaren då.. Jag trodde faktiskt att den filmen skulle vara mycket bättre, men man ska kanske inte ha så höga förväntningar på svenska filmer. Sen gick vi hem till mig och sökte på google haha "vad gör man när man har tråkigt", vi satt och garvade åt alla konstiga saker det stog haha. Vi hade lite idétorka på saker att göra om man säger så, men vi har iaf tittat på en skitläskig film som vi hyrde (kommer inte ihåg vad den hette), sen har vi snackat och typ.. ah inget mer egentligen :). Vi hörs imorgon i guess, nattinatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0