00.11

Heejsan! min och idas tur till stan idag gick bra, vi sprang runt och letade efter emmas present, en present till idas mormor och så hittade vi lite egna saker hoho. Vi åt på donken också, sen letade vi efter min skoaffär som jag skulle köpa min älskade skor i men nej, dom hade såklart inte min storlek kvar, dom skulle få in fler nästa vecka, så jag får åka in då istället helt enkelt.
Det tog typ dubbelt så lång tid att komma hem eftersom att vårat tåg stannade p.g.a att det var ett trasigt tåg framför oss, *suck*.. Men vi kom hem till slut iaf och då blev det pankakor och en massa knasiga bilder, hehe.
Jag följde med och tittade på idas träning, duktig var hon! :D Nu sitter jag här hemma hos henne och ska sova här inatt igen eftersom att vi tyckte att det var smartast och för att vi ska göra fruktsallad imorgon tills nationella provet i svenska. Nu ska vi lägga oss och titta på film innan vi somnar, puss&kram!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0