nattskidåkning++

hejsan hoppsan, har varit sjuk, dödssjuk..njaaaae inte riktigt men sov på toaletten gjorde jag iaf :D, lördan pallade jag inte va hemma så jag stack till åre, fixade nya pjäxor, stenhårda, efter det bar det av hem till emma, där linus och frida var. Kommer inte ihåg vad vi gjorde, sen kom halleballe och vi kollade på film och hoppade runt. Juste barnvakter skulle vi va, jag och barn går inte ihop haha.. sen kom linnea iaf och sen GICK vi till vm8, sjukt kul natt vi hade! jag emma och halle åkte upp och skulle åka ner så schwish säger det så gör jag värdens vurpa, det var svinisigt, hela backen va liksom istäcke..kul.. nej men vi hade skitkul i värmestugan jag somnade iaf eftersom vi skulle vänta på att backarna skulle pista sisådär 5-6 på morronen så sjuk som jag var somnade jag mitt på bänken, då bestämmer sig brudarna för att sätta en tampong med vin i mitt hår, som jag inte märker förns dagen efter kuuuuuuuuuuul. i tisdags snodde jag och frida en mask på eosen satte oss i klassrummet och började klippa av vårat hår så att den skulle få näshår, hahaha om dom andra kollade.. idag har vi badat haha fyfan va kul det va, när vi va klara och dom andra hade gått slängde jag och emma av oss bikiniöverdelarna och körde totally hardcore..HAHA. Idag har jag inte varit på träningen så jag är hyperaktiv, imorrn blire en lektion sen jibbing och sen träning förhoppningsvis..tjingeling / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0