hippie

heeej, va ett tag sen, nu har jag sjukt mycket plugg innan lovet så jag ska nog börja med det hahah.. i torsdags gjorde jag världens vurpa när på storslalom, tack gud för hjälm! På fredagen fyllde fanny 18!! Grattis gumman! vi hade också no prov med lars, lars är vikarie och inte så smart, i princip alla fuskade, jag satt ärligt med boken och läste när jag gjorde provet..haha i fredags åt jag emma frida på max, emma kom på att hon hade mat tävling så hon gick och spydde upp det haha? vi va lite på the local och sen på holiday där vi träffade en goldigga som va ungefär 1.40 lång och norsk HAHAH fett skön, sen träffade jag och emma min kusin, och hans kompisar, i lördags var det hippie/70 tal get to gether hos maja, det va jätte trevligt, det va jag emma frida ebba lovisa diana my clara linn och mallan. trevligt trevligt. /Josefine

hippiebrudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0