16 JÄDRA ÅR!

omajgad, idag fyllde jag 16 år, som förra året så känns det inte att jag blir ett år äldre men det brukar inte kännas så..iaf så har jag haft en jätte bra dag haha, började med att emma ringer mig på måndagen när jag hade träning och sa att jag skulle sova hos henne, jahapp tänkte jag, skönaste va ju ändå när jag va i liften så ringer hon och ba: jossan gillar du bananer? Jag: ja det gör jag väll. hon: bra hejdå. HAHAHA. iaf så blir jag väckt nästa dag av emma och hennes mamma av en jättefin tårta som emma hade kämpat med dagen innan naaaW, hahah det roliga var att hon hade glömt e på slutet men den va iaf galet fin, mamma ringde och sa, skippa träningen idag och gå och shoppa istället, haha skön! så det har jag gjort ungefär halva dan, blev en ny slalom hjälm, sjal (<333333333), tröja och pjäxor kommer imorn, kommer hem.. så fick jag en tårta av diana eller jag valde den haha. Sen kom Emma och frida så vi satt och chilla lite sen bar vi ut på äventyr, hahahha kul va det, vi åkte på charlies lilla snowboard och så snodde vi en snowracer och körde på småungarnas hopp, tror ni vi dog av garv?, slutade med att det sa riiitcsh och hela mina byxor spräcktes över hela röven HAHAHA, detta är tredje paret på en månad, hello fatgirl.. Tack mamma pappa och alla fina vänner för denna dag, ni betyder <3 juste, måste också tacka elin, mamma och pappa för eran fina skönsång otroligt vackert! tack för alla sms också puss på er! Nu jävlar är jag 16 ett helt år som ska fyllas med minnen! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0