Tsef

Hemma från träning, jaa i lördags var det fest hos Adde som det alltid är?, jag känner att min period är lite över där men det är ju alltid trevligt att träffa folk hehe. Det är bara det att det finns en kille som är så jäkla svinig jag h.a.t.a.r honom. Förövrigt är det helt banans vad kallt det är här! Gissa hur kallt det va i morse?! Damdamdamdam 1 grad 1 grad och det är augusti, jag kommer så dö i vinter. Annars är det bra för er som bryr er 8), haha så sköna människor här, tur att man inte den enda från ''stockholm'', annar tränar alla som galningar här till vinter säsongen och jag tänker inte vara sämre.. Och jag hoppas verkligen att alla kommer och hälsar på för annars! Nej men det hade varit trevligt :), på torsdag kommer mammsen och pappsen med resten av grejerna så då kommer det bilder :), jag hoppas ni har det jätte bra där hemma mina gullungar, pussar / jossan

Kommentarer
Postat av: Elin

saknar dig jossaaaan lilla..! :*<3

2010-08-30 @ 21:23:44
URL: http://rymdhelikopter.blogg.se/
Postat av: nasmine

joossiii :( <3

2010-08-31 @ 18:00:24
Postat av: maja

Jag saknar dig sjukt när jag vet att du är långt borta! :( VIll komma och hälsa på nunununun!

2010-08-31 @ 21:37:38
URL: http://rymdhelikopter.blogg.se/
Postat av: josefine

åååh vad jag saknar er mina små pinglor! <3

2010-09-21 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0