makes believin'

heeeeeeeeeeeeeeej, götet va gött jag och fräsmargit hade de gött! Väldigt om jag får säga, skulle igentligen följt med henne till skåne lite random sådär men mammsen svarade inte så då vart det mot sthlm istället. Vi hade bla allvarliga diskussioner om hur många lager hennese nagellack var och sen va vi väldigt insatta i bondespelet (som är bäst :o) ehehe.. igår eller idag jag kommer inte ihåg faktiskt hade vi tjejkväll, emma issa elin jag lina, träffade en pöjk som det inte stog helt rätt i huvvet till. nu är jag hemma jag har jete ont i magen, sen har jag ont under bicepsmuskeln som fasen shit va är det här, nej ska nog inte klaga ehehe. /J
woho fräsmargit.

jag och ebban åkte allt på liseberg dåra *jeete stolt*

eehh coolast i världen dåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0