jensen

tjenahallå, idag har jag och jasminis gjort stora upptäckter! Jag satte nämligen för första gången foten på mitt gymnasium. Jensen dårå, men då tänker ni som känner mig, men hallå du ska ju inte gå där, men det vet jag inte. aja iaf så kom vi i samma klass och jag tackar gud för det. annars så verkar det som en jeete mysig klass faktistkt, alla verkade som glada typer, grejen är bara att dom ser ut som 20, jasmine ser ut som 16 och jag 12 ungefär, ehehe. Men det är verkligen läskigt vad stora alla 94:or är! Det dåliga var att man insåg hur mycket ens klass betyder för en och att man inte ska gå med dom längre, det är bara så sorgligt haha.Den 23 smäller det i alla fall, då tar jag planet till åre. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0