GNO

ja jag är ju som sagt hemma nu, en liten fågel viskade i mitt öra att jag skulle lägga in bilderna från kvällen hos linis och eftersom att jag är en sån givmild kvinna så ska jag ta och göra det nu, ehehe. Måste bara meddela att jag inte gillar din hund lina, den bajsade alltså en liten korv vid mitt huvud när jag vaknade fick jag eeeeh spastiska ryck och nej mina vänner de va inte det värsta för när jag ställde mig upp hade jag rullat in mig i en liten bajskorv...mm. Imorrn blire iaf nya äventyr, jag längtar :D /J
lilla elin lika rolig som vanligt

jag med fakesmilet och världens bästa elin faktiskt :)

cheyer

elin trodde hon va cool

issa trodde hon va cool

jajjemänsan

Kommentarer
Postat av: Robin såklart

bild 4! vilken jävla grogg elin har! 90% vodka?

2010-08-09 @ 16:03:36
Postat av: Josefine

Men heeeeeej robin :D, jajjemänsan visste du inte att hon har blivit alkis?

2010-08-09 @ 16:11:12
URL: http://girlpoweer.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHA första bilden! x) och robin,haha, tror du verkligen det om lilla oskyldiga mig? (a) :D

2010-08-13 @ 15:09:58
URL: http://rymdhelikopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0