Bland dom världens finaste

Idag tog jag bort en till prick på tutten, AJ vad ont det gjorde guuuuuuud när hon skulle bedöva så grävde hon runt fritt med nålen under min hud, tack, tack så mycket. Sen när bedövningen släppte och jag stog på hm så var det ju lagom mysigt.. nej ska inte klaga ehehe iaf så träffade jag min majsi idag mycket trevligt, maja är så söt jag fick ett jätte fint halsband av henne, naaW man smälter ju typ. Iaf så fick jag en surprise eller nästan, fast det är tanken som räknas! Iaf så kom Jasmine Lina och senare stor lukas, så himla gulligt jag dör, vi fikade iaf på café 60 like the old days.. fy man vill ju bara gråta av tanken att man ska lämna alla underbara människor. Tack iaf för en jättefin dag mina bästa :) /J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0