Åre

Heeej, jag saknar er så era små bajskorvar! Igår va ju kul... Nej men vi har en asskön biologi lärare haha han lärde mig och Agnes ALLA Moss sorter, sen tyckte han att vi skulle gå med i växtklubben haha. Hmmmm igår kväll åkte jag och Diana till åre för vi skulle träffa Maja, kul va det, sen träffade vi Nicklas och Co. Som va bra packade, sen åkte jag och Diana fyrhjuling med nån snubbe det vinglade ju ganska bra på den ska jag säga, sen kom vi hem då ligger det nåra fordonskillar och luktar tåsvett eeeuuuuw, jag vill spy på alla er, nu blir det Östersund eftersom att det är det ända civiliserade stället där man kan shoppa. Puss /J

Kommentarer
Postat av: MAJA

Låter som du har det bra gumman! :D

2010-08-29 @ 12:27:04
URL: http://rymdhelikopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0