Everything I ever wanted?

idag är det fredagoch jag är såå glad för det, vi hade mattenationella det gick väll inte bra och inte dåligt.. efter det hade typ inga lektioner, då bestämde jag majsi och emilie att äta årets första åh-sommarkänslor glass... härligt vare, sen har jag bara chillat på livet tills jag fick reda på att vi hade fått reda på våra preliminära, jag har egentligen aldrig velat veta det faktiskt, jag är nog mera såånhär som tar det när det kommer he-he, åter till saken, jag går in på sidan, ser att jag ligger över medelpoängen på alla förutom en, alltså glad jag blev det trodde jag inte, skrek i hela huset hehe! Fast sen kom jag och mina kära päron på att jag ska gå på skidgymnasium så jag ska söka till det snarast :D.. I helgen ska jag på välförtjänt shoppingtur / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0