Torsdag

Hallå,
Idag gick skolan rätt bra, inte så segt som igår, :). Efter skolan så ville min bror ha skjuts hem från skolan och de ville alex också haha, så jag fick skjutsa båda, det vart sjukt trångt! Eftersom att jag har lilla boxen på där bak.. Men det gick väl bra hehe. När jag kom hem så åt jag en apelsin, sen så .. kommer jag inte ihåg, sen åt jag middag och efter det sjkutsade pappa mig till tennisen. Jag var ju tränare idag innan träningen och vad betyder det? 100 kr :D , sen ska jag typ vara tränare imrn också så då blire mer pengar moahaha!
Hur som hellst, nu har jag tittat på idol och nu blir det kändisjungeln, pussheeeeej! <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0