That's so right

Hallåe,
Emma och jag hade det asmys hemma hos mig, vi satt och åt godis och snackade en massor om massa saker som var nödvändigt, <3. Tack för en supermysig kväll gmn! Hon åkte hem för ca en timme sen, och nu så har jag tvättat bort sminket och så, tänkte bara blogga lite innan jag lägger mig i sängen.
Imorgon ska iallafall jag och emma och ut till landet där våra älsklingar bor, axel slutar vid halv 5 så han är hemma vid halv 6. Så jag får helt enkelt följa med en sväng hem till patriik haha :). På tisdag blir det väl antagligen plugg om vi nu har nått, sen på onsdag ska klassen till stan för att titta på teater om typ misshandel o:!
Efter det så tar jossan och jag som vanligt en shopping runda i stan efter ;) we löve it!
Men vi hörs imorgon älsklingar, puss! <3

 

You know you love me! // Sarah


Kommentarer
Postat av: bell

sv:tack:)



hej

tyck till om min nya header,fin-ful?

2009-09-21 @ 09:10:09
URL: http://isabellearrenius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0