sjuk då

jaa ja vet att ni saknar mig, och min underbara humor HA-HA men snart kommer ja tebax till skolan igen så ni har något att prata om, haha nej nu lät ja som kissie va? haha hatar henne btw x) iaf nu har jag varit sjuk i en vecka (förutom i tisdags när jag trodde att ja va frisk, bara för att de va skolfoto) jaja snart blire väll bättre, orkar inte berätta vad jag har gjort, MEN ASSÅ GUD VAD SUR JAG BLEV tvåhundra nya bilder har laddats upp på klubberiet men de fanns bara EN på oss asså ja tyckte att vi va me på varenda bild!, fast dom skulle ju ladda upp trehundra så dom andra hundra får ta och vara på oss annars ska ja klaga, whatever hitta iaf massa söta bilder på min kompis jossan och nåra ruuliga människor :)
you know you love me / Josefine


jag och min bästa vän , du betyder allt!



min söta lilla jossan blir alltid bra på bild :)


dom sköna brudarna vi träffa i kön hahha



ni ser han killen längst till höger, japp min alldeles egna lilla stalker, niclas!

Kommentarer
Postat av: eliiin

HALLÅÅ! :O ni får ju berätta juu! :O :D

2009-09-13 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0