Shower

Godmorgon!
Mamma väckte mig vid 11, då gick jag ner och åt lite frukost. Sen har jag vattnat mitt lilla träd som jag har i mitt rum :). Det behövdes verkligen vattnas, höll ju på att vissna(?).
Jag har också hunnit att ta en dusch, jätteskönt! Just nu sitter jag och lyssnar på "save tonight" och käkar godis, inte bra alls, men gott är det! Snart måste jag nog gå och göra iordning mig, vi ska bort till några i västerås för deras lilla rebecca fyller 2 år. När vi har kommit hem därifrån så kommer
emma hem till mig ett litet tag, mys <3.
Men nu måste jag fixa mig! Puss&Kram! <3

En mkt bra låt som jag kan dela med mig av (: <3

 

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0