@ Rasten!

Hejj bloggään!
Nu blev det så att jag brummade till emma efter middagen, vi satt där och pratade ett tag, sen gick vi för att möta jossan R vid råby. När vi hade träffat henne gick vi till rasten o efter ett tag ville hon ha ostbågar så vi fick följa med henne till ica hehe, men det blev chips med bearnaise smak ist o: , fast dom smakade nästan som vanliga chips så det var helt okejj! Sen när vi kom tebax så satte vi oss långt bort bakom biljardrummet, så där satt vi och snackade om typ allt, jättemys!<3
Sen så kom odell, kim o tim haha, dom spelade gitarr och sjöng, sen började dom bråka så vi stängde in dom på toan så dom fick vara där inne i 10 hääärliga minuter! Jag filmade typ allt, det var jättekul!
det hände en massa annat skojj också som jag inte orkar berätta. Men när jag och emma skulle hem till henne igen vid 9 igen så skulle vi säga hejdå till odell och så så började han nypa oss, han bah; krabbnyp!!
haha, jaja, tack för en sjukt mysig kväll alla! Speciellt emma såklart :)<33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Tack själv sötnos! <33

2009-09-22 @ 14:12:35
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0