Promenad

Hej bloggen, idag så blev det så att jag träffade emma, det var jättekul!
Först gick jag och mötte henne, så gick vi en bit o sen så gick vi och hämtade upp ida g. Så vi 3 gick runt i lilla bro i kanske 2 timmar och sen skulle alla hem till sig och äta.
Jag åkte tbx till emma efter att jag hade ätit klart och när jag kom fram åkte vi med hennes mamma och syrra till sporthallen och tittade på hennes lillebror som spelade bandymatch, dom vann med 2-1 mot aik :) duktigt jobbat!
När matchen var slut gick jag och emma hem, påvägen stannade vi hos farouk(@grillbaren) i ca 40 min kanske och pratade. Det var typ askul hehe, han är lite knasig den där gubben.. :D
När det blev för kallt gick vi in till emma och poppade popcorn och satte oss i soffan och pratade och skrattade en massor, vi hade mkt mkt mkt att prata om! :) , sen tog vi några inte så fullt seriösa bilder också, sexigt kan man kalla det *host* menmen :) , jag har inte riktigt kommit på vad felet är en för det går nämligen inge bra för mig att ladda upp bilderna från mobilen på datan.. Så dom bilderna kommer antagligen senare om jag nu vågar visa er dom ;) , puss!

U know you love me! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0