Plugg

Hejhej bloggen ,
Nu blir det en massa pluggande till moppe provet som är på lördag.
Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för jag vill verkligen inte kugga..
Juste, idag har det hänt sjukt mkt saker i skolan, polisen kom och grep en tjej, sen var det en tjej som var på rymmen också. Sen är det en kille som blev efterlyst, dom har säkert tagit honom nu. Allt började p.g.a en mobilstöld mellan en tjej i vår klass och en från en annan klass..
Jag känner att jag inte ska skriva allt här i bloggen, men det var iaf liiite av vad som hänt i skolan idag! Men nu MÅSTE jag faktiskt plugga, även om jag inte vill det. Puss! <3

jag och alyson innan sommaren <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0