Onsdag

Hej bloggen!
Idag åkte hela klassen in till stan med 9.3 för att titta på en teater som jag nämnde tidigare, den var helt okej faktiskt. Den handlade om hedersmord och misshandel m.m. Efter teatern fick vi sitta kvar så kom det in 2 personer som skulle diskutera om det vi hade sett, det blev en rolig och intressant diskussion haha! :D
Sen skulle alla gå och äta, dom flesta åt på donken, jag och jossan också såklart! Det blev happymeal as usual, med våran goa glass, hihi. Sen gav vi oss ut på våran shoppingtur, det var såå najs. Jag hittade en supermysig stor svart halsduk för 200 kr, ett långt vitt linne från gina för 99 kr, ett par trosor för 69.90 och ett par jeansleggins för 200. Så jag är faktiskt nöjd. Men jag fattar inte hur ett par trosor kan kosta 70 kr! Typ en typbit bara.. Men det kanske bara är jag som tkr det o: . Innan vi tog tåget hem så gick vi in på donken igen och köpte en till glass, tjockisar javet! När jag kom hem hade jag typ 20 minuter på mig att lägga in väskan på mitt rum, fixa mig lite, tanka moppen o så innan jag skulle åka och sjunga med tjejerna, jag hade liiite panik. Men jag hann iaf och det är huvudsaken, det var lite trögt där idag, menmen..
Snart blir det i alla fall idol, sen kändisdjungeln, men vi kanske hörs senare, pussokram! <3

Här kommer lite bilder;

 


Älskar min halsduk!<3

U know you love me! / Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0