OMG, SOOOOO GRRREAT

HEEEEEEEEEJ!!!

omg, jag och jossan hade så sjuuuuuuuuuuuuuuuukt kul på klubberiet i fredags så att det inte är sant!!! Orkar inte förklara in i detalj precis.. Meeeeeen, vi stog iaf i kö i 2 tim o 30 min, på den tiden lärde vi känna sjukt mkt människor o: , sååå kul! När vi kom in dansade vi heeela tiden, 24/8 haha! Sen vid halv 23.30 satte dom på skummet och jag och jossan typ drunknade nästan , eller inte. Men det kändes som att vi skulle göra det för det var över våra huvuden!! Såklart såg vi Kissie, dessie och Paow där också, jag och jossan snackade lite med Paulina (paow) faktiskt. Hon var jättesöt!
När klockan var 12 så skrek jossan ; GRATTIIIIIIS SARAAAAAAH!!!! (jag fyllde 15)
Det var iaf en oförglömlig kväll med bästa vännen! <3

Imorse så väckte min familj mig som vanligt på våra födelsedagar med frukost och paket på sängen, asnajjs!
Jag fick en moppe (den ballaste, jag lovar) , en rosa adidas, en kalender med Robert Pattinson, lite mer kläder, pengar, presentkort o lite till som jag inte kommer ihåg för tillfället.
Vid klockan 09.00 körde jag iaf upp och gjorde teoriprovet (moppe), jag klarade provet med 4 fel av 35 frågor, sen klarade jag av körningen också!
Sen så kom emma och min älskling hem till mig utan att jag visste om det! Det var supergulligt, dom kom med en ballong, 2 ballong pås saker, present och 2 kladdkakor! Så vi satt och fikade och så, men mina gäster skulle komma ett tag senare så dom vart tvugna att gå hem tyvärr. 
Senare nu ikväll så har jag fått presentkort, pengar, presentkort igen och so on. 
Men nu ska jag nog ta och gå och lägga mig, det har vart en grymt bra födelsedag, puss&kram på er! <3

You know you love me! // Sarah
 


Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: taack :D<3

2009-09-06 @ 12:08:45
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Emmaa

Hahah, de va meningen att du itne skulle veta nånting gmn :) <33

2009-09-06 @ 14:27:17
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: emmaa

Sv: tack själv gmn, <33

2009-09-07 @ 17:52:54
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0