Myspys

Helluu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uttråkad just nu? svar ja! Hihi :D
Ett tag efter 7 kom iaf axels päron och hämtade honom, så då hjälpte pappa mig lite med matten. Eftersom att jag ligger en aniiiing efter hähä (aa). Klockan 8 vart det såklart idol! Toppn, o sen direkt efter var det kändisdjungeln, jag gillar't! Karl petter är föör cool asså , han ser så himla IQ befriad ut hela tiden, that's najs!
Imorgon ska våran klass och 9.3 in till stan och titta på en teater, som dom sa skulle handla om mord och misshandel m.m. Låter inte vidare trevligt tycker jag, menmen! Till lunch ska antagligen alla äta på donken, kärakära donken..
När alla andra åker hem stannar jag och jossan kvar i stan för att shoppa, jag har inte riktigt klurat ut vad jag vill ha än.. Men jag ska försöka hitta en mysig tjocktröja! Vi hörs senare efter tha shopping imorgon, puss! <3
Vi för ca ett år sen



You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0