KLUBBERIET LIFESTYLE!

först vill jag bara säga GRATTIS BÄSTIS!, men nu till vad jag tänkte skriva:

ajklfhksjghkghsködgjhsködg, omg klubberiet va bäst, ska lägga upp bilder när domkommer :D, asså omajgad va kul de va!, först när vi kom dit så kom de en tjej som hette sara och baah: neeeeeeeejj viii måste hääälsa på varann, hahah skitskön va hon, sen börja vi snacka, och så, så vi va typ men henne och hennes kompisar i kön, där träffade vi bruno också HAHA, våran lilla "kompis", he-he, efter typ två timmar i kön så kom vi tillslut inn, då började ja och sarah dansa, och asså när vi börjar kan vi aldrig sluta, så vi dansade nästan i tre timmar, vi hade sjukt kul, och träffade massa snygga fjortis boys hehe, aja ja ska inte gå in på för saftiga detaljer, men ja kan juh säga att vi dansade lite halvnakna med dom där,....

kl 11 så började dom med skumkanonerna då gick såklart jag sarah och niclas in dit, hahah herregud man typ begravdes av de där skummet!, ÖVER 30.000 LITER SKUMM va de! väldigt najs med andra ord, jag och sarah såg värsta balla ut efter vi hade varit där, som snömannen ungefär... meeeeeeeeeeen vi får faktist inte glömma den dära skitsnygga killen vi trffade typ en halvtimme innan vi skulle åka hem, ja ja ja kan juih berätta för min del: haha ja började dansa imot han, då kollade han på mig och kysste mig och lyfte upp mig och började dansa, omg ja D-O-G!, sen så visste vi inte hur mkt klockan va, då kollade vi och så va de 7 minuter kvar så vi fick lite smått panik, jaaahh precis då kom juh våran stalker, perfekt! han stog där och snacka med oss liiiiiiiiiiite för länge, om himmel och jord, comviq kontantkort osv, hahah iaf så lyckades vi ta oss till toan och ta bort allt skumm med toapapper, sen fick vi till parkeringen där mange vänta på oss, och nästan då såååå fyllde MIN ÄLSLING ÅÅÅR!, FEMTON HELA, ASSÅ KAN NI TÄNKA ER :O<33

en helt oförglömlig kväll med dig bvän, ja älskar dig<3
you know you love me / Josefine

Kommentarer
Postat av: Sarah

TACK FÖR BÄÄÄÄÄÄSTA KVÄLLEN BÄSTAVÄN, OFÖRGLÖMMLIGT! (undra vad som händer nästa gång haha ;) ) <33

2009-09-06 @ 22:33:46
URL: http://girlpoweer.blogg.se/
Postat av: ida hultman

haha, vad säger axel om det där :o

2009-09-07 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0