Hockey

Hejj bloggen!
Förlåt men jag har inte hunnit uppdatera speciellt mkt nu i helgen..
Men i fredags så var vi hemma hos mormor och morfar och åt middag och så eftersom att morfar fyllde år, riktigt trevligt faktiskt. Vi kom hem vid typ halv 11 eller nått, då gick jag och lade mig i sängen direkt för jag var aptrött.

Idag så sov jag till ungefär 11, sen gjorde jag iordning mig och så, sen lite innan 3 åkte familjen in till stan för att möta mormor och sören, då gick vi och köpte godis o sen gick vi in på hovet. Det var ju Djurgården mot Modo, och hejarklacken var som galna! Vi satt preciiiiis breve dom så vi blev en aning döda, men jag och marcus ställde oss upp och skrek med dom efter ett tag haha :D
Sen helt plöttsligt såg jag Palmis stå där i hejjarklacken haha, så jag smsade honom och sa att jag såg honom, då ringde han mig o bah; ställ dig upp och hoppa o vinka!! Hehe, ja.. Sen såg han mig till slut iaf, sen såg jag några andra som jag kände igen också.. Men men, jag hade det askul. Förutom när jag spillde ut min stora cola som jag knappt hade druckigt av -.- , det var inte lika kul..
På väg hem så  åkte vi förbi thairestaurangen och köpte hem mat, massa gott! Så vi satt framför tv;n och åt och tittade på idol från igår och tittade på finalen av kändisdjungeln, karl-petter vann! :D:D:D
Nu har jag iaf städat mitt rum, passade på att ta lite bilder så att ni kan få se, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0