Helgen

Hejj,
Jag har typ inte kunnat blogga för bloggen har vart helknas! Inte kul alls. Så nu kommer jag skriva lite om vad jag har gjort i helgen.
I fredags så sov axel här, supermysigt. Vi hyrde en asbra/asläskig film, "The hounting in connecticut". Den rekomenderar jag faktiskt, det var en bra film! Sen vart det cola och popcorn hihi.
I lördags så åkte jag med mamma och johan till ulriksdals slottsträdgård, det var jättemysigt att bara gå runt där, sen fika o så. Det fanns ju självplock på blommor/grönsaker/pumpor där och sånt, så det var sjukt mycket fina blommor där. Det kommer bilder därifrån senare! Sen på restaurangen där så såg vi en av tjejerna som var med i "rallybrudar" haha! Jag blev typ sjuk i fredags egentligen men på söndagen mådde jag typ värst, då följde jag med mamma och johan till kista och tittade på iceage med dom. (fast jag har redan sett den, men jag hade inget bättre för mig). Efter bion gick vi och köpte sushi, sen åkte vi hem o senare när pappa och marcus kommit hem så åt vi. Intressant, :).
Idag har jag vart hemma från skolan, mådde inte så bra imorse, men nu känner jag mig mkt piggare så jag kommer nog till skolan imrn! Vi hörs kanske senare för nu kommer jossan, puss! <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0