You wish!

Hej bloggeen! Haha, jossan beskrev mkt bra det som hände idag i inlägget nedanför måste jag säga he-he.
Men vi hade iaf bara 2 lektioner, lunch och sen åkte alla 9or till "Järfällamässan" , jag och jossan blev som sagt bombade med papper, sjukt jobbigt, menmen :) All information typ blandades ihop i skallen!! w/e :D
Men när vi kommit till kära Bro igen så tog jag och jossan bussen hem till mig och ringde några viktiga samtal, galet najs asså, you wish you kneew säger jag bara! ;) Sen kände vi att vi var värda glass och lite annat smått o gott..
Senare åkte jag och mamma och hyrde film, när jag kom hem gick jag över till Jasmine. Så gick vi ut på en liten promenix och pratade, mysmysig :). Jag har också läst lite ur svenska boken -.- , ätit en sjukt god middag o.s.v.
Men nej nu ska jag gå ner och sätta mig och titta på filmen med familjen och äta en massa frukt som dom har gjort iordning, puss på er! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0