This is it

Heej bloggen! Nu är jag tillbaks från lidingö, det har vart hur mysigt som hellst.
Idag kom mamma och hämtade mig och johan därifrån vid 2 ungefär, sen åkte vi till Kista och mötte upp pappa och marcus. Vi gick och åt på en restaurang, sjukt god mat var det!
16.15 gick bion , "This is it" , den var så himla bra! Men den har tydligen fått dålig kritik men jag gillade den!! Jag tycker så synd om honom, Michael Jackson är bäst.. <3
Efter bion gick jag och mamma och tittade i lite affärer medans killarna åkte hem. Det blev lite shopping också, asnajjs! Det blev ett par leggins med "glitterramd" på sidorna, en "jacka" och en mysig kofta.
Leggins; 299:- , "Jacka; 399:- och kofta 199:- . Koftan betalade mamma eftersom hon ville att jag skulle köpa den haha. Ikväll har jag tittat på idol och snackat med jossan i telefon, vi har lite saker att planera. Hörs, pussar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0