Promenix, <3

Hej bloggen, Jag har haft en sjukt mysig dag med bästaste emma! <3
Vi har lyssnat på musiik, tittat på gamla bilder, pratat en massor och tittat på roligaste videon, " det är phara phensin til philen!" Hahahh, omgaaash!
Sen när jag skulle åka hem så skulle emma ut med hunden, så undrade hon om inte jag kunde gå med henne ist så skulle hon ta en promenad med hunden hem till mig. Så tänkte vi att jag skulle hämta moppen på onsdag i stället. Sen när vi kom preciiis till min gata ringde mina päron och sa att jag var tvungen att hämta moppen p.g.a att den har stått hos emma i en vecka he-he. Sen så p.g.a andra sakeer, så det var bara att knalla tebax med emma hem till henne igen! Det var sjukt kallt ute, men uggsen och min mysiga halsduk gjorde saken bättre. Så det blev en långpromenad för mig och emma. Vi mötte Jasmine också och gick och pratade med henne ett tag, mys <3
Sen när vi var hemma hos emma tog jag moppen och åkte hem. Tack för mysigaste dagen och för att du bryr dig så mycket gmn! <3



<33'



Kommentarer
Postat av: Emmaa

Tack själv gmn, <33

Du betyder! <33

2009-10-12 @ 22:34:09
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0