Orientering

Hej bloggen! Sorry, uppdaterade inget igår.
Men igår var det iaf orientering i lillsjön, jag och jossan missade tåget så hennes pappa skjutsade oss till lillsjön iast, asnajs. Sen stog vi där och väntade på att alla skulle komma, ( dom kom en halvtimme senare) Så vi stog och hoppade runt där till musiken som spelades haha, det såg säkert askul ut, eller det lär det ha gjort för alla kollade. Vi i våra rosa byxor hähä. Våran idrottslärare bah; Pink power! hahaa.
Men vi började iaf näst först och kom in sist efter 2 tim o 30 min i skogen, vi tog den långa rundan som var 6 km och hade 19 kontroller, och vi prickade av 11 av dom.. Men jag tkr iaf att det gick bra för oss, vi sprang och joggade, men vi gick mest ofc för annars skulle vi nog ha vart helt lost.
Jag kommer antagligen lägga in lite bilder på oss som vi tog i skogen senare, men ajaaaaaa.
Vid 1 så kom mamma och hämtade mig och jossan, vi åkte hem till mig och åt lunch o sen åkte vi hem till jossan, vi åt middag och så senare och efter det åkte vi till IKEA med hennes mamma, där jossan köpte ett nytt skrivbord till sitt rum. Sen så körde jossan mig på en sånhära stor vagn där inne, vi typ rejsade fram mellan hyllorna och vi höll flera gånger på att krocka in i gubbar som stog i vägen -.- . Påväg hem därifrån så åkte vi och köpte godis, typ 100 kg.. O sen blev det drive in på donken och köpa milkshake, sjukt gott! ;D
Hur som hellst, vi var vakna till halv 4 ungefär , sen vaknade vi idag vid halv 12 kanske, nu sitter jossan och rensar i sitt rum o jag sitter hör och lyssnar på gulligaste låtarna.. :')
Ikväll ska älskling sova hos mig, vi ska på bio också tror jag, men vi hörs senare! Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0