Myskväll

Hej bloggen, Dålig uppdatering igår men jag har inte vart i närheten av en data!
Jag och elin skulle iaf hem till jossan r igårkväll, vi skulle spela ett paketspel så jag och elin åkte till jakan och köpte varsitt paket. Sen åkte vi hem och åt, sen gick vi till jossan, värsta läskiga snubben började snacka med oss, han kallades tydligen för mjukisbyxan fick vi reda på när vi kom till jossan haha xD
Men vi hade det iaf skitkul hos jossan med emma, patriik, ida g, ida m och ian! :) Alla krigade om 1 bodybutter och hårspray medans killarna krigare om en nappflaska och choklad haha! Senare tittade vi på film och snackade o massa andra saker. Vi gick hem till elin vid halv 1 , det var svinkallt ute! Vi borstade tänderna och sen la vi oss i sängen, fast vi somnade vid typ 4 hehe, vi snackade typ skitmkt. Jaja, jag lägger in lite bilder snart! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0