money

Hej!
Det har vart lite dålig uppdatering idag hehe, men jag har haft fullt upp kan man säga.
Jag skjutsade hem jossan vid 3 , när jag kom hem igen så bytte jag om till tenniskläder, sen satte jag mig och tittade runt på lite kläder på datan, jag har hittat en mysig JL tröja jag ska köpa hihi, sen tog jag bussen till träningen. På bussen träffade jag molly, julia och ellie, trevligt.
Tränade småbarnen i en timme, det gick jättebra och efter det var det min egen träning, det gick sådär idag, kände mig helt slut.
Dagens tv program har vart "idol" och "inlåst" , tjejerna var grymma i idol idag, det var rätt personer som gick vidare också tycker jag, tove och carolina. Programmet inlåst var faktiskt intressant, det är ett antal ungdommar som har begått brott som får leva i fängelse i 2 veckor, bra program!
Imorgon blir det orientering med hela 9an i lillsjön, vi får väl se hur det går. Men nu ska jag sova! Godnatt!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0