Lovely

Hallå sötnosar, Det blev inte så mycket plugg he-he , jag försökte plugga i ca en timme men man kan nog inte kalla det för att plugga.. Men senare kom i alla fall älskliing hem till mig, lovely! <3
Till middag blev det kycklingspätt med jordnötssås och ris, grönsaker m.m, aupergott! Vid 7 åkte älskling hem, så jag typ satte mig vid datan. Mamma sa att jag kunde gå in och beställa lite böcker jag ville ha, så då gjorde jag det, hoppas att dom är bra.
Imorgon ska, eller MÅSTE jag plugga, annars kommer det sluta med att jag får ig, det skulle inte vara så roligt. Senare sa mamma att vi skulle åka till jakan och köpa skor till mig, & förhoppningsvis lite annat. Skönt att man är ledig imorgon hihi, men jag har ont i magen så jag ska nog lägga mig i sängen nu, hörs imorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0