He got me hypnotized

Hej bloggen, Idag var jag i skolan, har inte ont i magen längre, jättebra!
MEN, det är så himla mycket läxor och prov den här veckan så att det inte är sant, tror jag drunknar i läxböcker..
Idag; Musik-prov. Imrn no-prov, svenska-prov och so-läxa. Fredag; Matte-prov och franska läxa. Slå det om ni kan!
Men jag är iaf jättenöjd med mitt VG+ på mitt ekonomi prov i so förra veckan :).
Efter skolan gick iaf jag och elin hem till mig och åt mellis, sen tog vi moppen tebax till skolan vid 4, vi skulle hjälpa våran ena lärare att baka till ett föräldramöte, gulligt va? :) Vi hade det iaf jättekul haha, jag filmade lite där och jag när jag sa det till läraren så riktade hon kniven hon höll i mot mobilen och sa att jag inte skulle filma o massa andra saker haha, askul var det!
Vid 20 över 5 åkte jag från skolan för att sjunga med tjejerna, det gick jättebra idag faktiskt. Efter sången så ville emma ha skjuts hem, så då var jag snäll och skulle göra det, men när jag skulle åka därifrån så ville inte moppen starta *suck*. Så vi stog där och försökte få igång den men den ville inte.. Så jag var hemma hos emma till typ 8 sen skjutsade hennes pappa hem mig, (han hade också försökt få igång moppen..).
Hemma har jag ätit middag, solat ansiktssolarium, (with music ofc), sen har jag gjort so läxan.
Ett måste jag måste göra innan jag lägger mig är att leta upp lite lekar man kan köra med småbarnen på tennisen imorgon, eftersom lisa bad mig göra det. Snäll som jag är! :)
Btw, jag har färgat tbx mitt hår till mörkbrunt igen! Hörs imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Du betyder massor gmn <33'

2009-10-08 @ 21:12:55
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0