2 days

Hej bloggen, jag är seg på att uppdatera jag vet, men antingen så har jag inte tid eller så orkar jag inte..
Igår var jag på bio med mamma och johan och såg filmen "UPP" , den var lite gullig haha. Påväg hem åkte vi föri emma och hämtade upp henne. Hemma hos mig spelade vi lite gitarr, tog kort, lyssnade på musik o så. Senare kände vi för att gå ut på en promenad, blev lite foto också haha. Ett tag senare gick vi och hämtade upp Ida g, så gick vi alla 2 runt i hela bro och snackade, underbart mysigt hade vi, <3. Vi började gå innan 8 och kom hem vid halv 11, så det blev en riktigt lång promenad!
Idag så har jag vart i stan med elin från bålsta, det var väldigt trevliiigt, vi hade skitkul! :)
Nu har jag iaf tittat på "desperate housewives" , skitbra, men nu ska jag väl lägga mig i sängen eller nått, puss!<3

(btw, kanske ska klippa mig imrn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0