Tjockisar

Hejj (: , Emma åkte hem vid halv 12 ungefär, vi har vart i centrum och köpt godis o vinterchoklad. Sen gick vi hem till mig och kökade lussebullar, tittade på film, drack saft, käkade godis och hade det jättemysigt!
Det blev filmen "tomten är far till alla barnen" som gick på tv4 plus. Efter filmen så spelade jag o emma gitarr, jag lärde henne fingerspelet på några låtar, gu vad mycket gitarr vi har börjat att spela.. Men det är väl bara bra! :)
Nu sitter jag och tjockar mig med godis hihi och snackar med a few friends.. Nu ska jag sluta blogga, godnatt! ♥

För ett år sen, <3




Kommentarer
Postat av: petra

fin bild

2009-11-29 @ 01:19:57
URL: http://petrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0