Sommar 08

Hej, nu har jag nyss kommit in, jag var ute och snackade med micke i ca 2 timmar. Det var väl.. trevligt.
Just nu sitter jag och dricker vatten & käkar vinterchoklad hihi, så jäkla gott! Idag måste jag nog gå och lägga mig en någorlunda tid så att jag inte är död i skolan imorgon, skulle inte vara så kul.. Brukar bli så varje vecka iaf fast jag säger att jag ska lägga mig tidigt..
Imorgon ska jag på öppet hus, det blir på "samgymnasiet" och "didaktus" (tror att det sista hette så..) Hoppas att någon av dom är bra! För jag orkar inte åka ända in till stan för att gå i skolan varje dag och jag vill inte gå på UBG, vill bort härifrån! Ajaaaaaa, vi hörs imorgon! Puss&Kram! ♥ (tycker att jag har varit duktig med bloggandet idag! :D)

Bild från sommaren 08 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0