♥ Sjuk?

Hej, Nej jag är inte riktigt sjuk. Igår gick jag som sagt hem från skolan innan första lektionen ens börjat för jag kände mig helt svimmfärdig.. Sen innan jag gick och la mig igår började mamma o pappa tjata på mig om att dom tyckte att jag skulle vara hemma idag också bara "utifall att". Så att jag inte skulle bli sjuk på riktigt om jag gick till skolan idag. Men jag vaknade iaf vid 12 idag, ätit lunch, sminkat mig o så, och snart ska jag väl ta bussen till kungsängen. Mamma undrade om jag ville följa med henne till kista, dom har ju invigning på nya kista galleria! Så det ska bli som kista galleria gånger 2 haha. Så ska jag hjälpa mamma att köpa julklappar till mig, najs!
Innan så måste jag bara göra lite No tror jag, vi höres, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0