Mmm... marabou

Hej! Nu har jag vart med emma hela dagen! Vi har haft det jättekul, haha. Vi gick runt och letade i olika affärer i bro efter Marabous "vinterchoklad". Men vi hittade den inte, då gav vi upp för några timmar och gick till farouk och käkade pommes och satt och snackade med honom. Det var superkul! Han gav oss 50 kronor och sa att vi skulle köpa 2 vinterchoklad till honom haha! Sen bad vi emmas syrra att skjutsa oss till coop, så då gjorde hon det. Och dääär hittade vi VINTERCHOKLADEN. Så vi köpte 4 st haha, asnajs. Den var faktiskt god, lite annorlunda bara.
Snart ska jag och min familj åka till våra kusiner på middag ute i håbo, en av kussarna fyller år.
Imorgon ska jag och emma träffa roger, det var mkt länge sen! Men vi hörs senare, puss&kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0