Like the sun

Hej bloggen, i söndags var jag som sagt med roger och emma, det var mysigt faktiskt. Det var så länge sedan man träffade honom! :)
Sen på kvällen träffade jag micke, alltid mys som vanligt!<3
Idad har jag vart i skolan, det gick ju helt okej idag faktiskt, vi fick tyvärr inte tebax våra franska-prov som vi gjorde förra veckan, hon hade bara rättat hälften. Efter skolan stannade jag kvar på rasten ett tag och sen gick jag hem, spelade lite guitar hero och sen har jag pluggat engelska. Ska fortsätta med den om ett tag, jag kom på att jag har en massa andra läxor att göra sen idag också, jippie *host*.
Men vi hörs väl ikväll, puss&kram! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0