Just forget everything..

Hej bloggen, idag har jag haft en asmysig dag med jossan i stan!
Juste, en grej som hände i skolan idag, jag höll på att skratta ihjäl mig! Det var så att jag och jossan sket i att gå på franskan idag för att våran lärare är så himla dryg he-he. Sen när vi satt vid bänkarna kom hon och då hoppade jossan ner under bänken hahahhahha.

Franskaläraren: Josefine jag ser dig... *suck, fniss*
Jossan: Hehe, tänker: "ojdå, hon kan väl inte ha sett mig?"
Jag: HAHAHAHHAHAHAHAHHA
Alex: (började snacka om hur dålig läraren var högt)
Franskaläraren: Jag ska prata med er 2 sen!

Det var lite kul haha!
Men iaf, efter skolan tog jag och jossan tåget in mot stan, vi fick sällskap av roger på vägen in, mucho trevligt!
Vi kom fram till att jag skulle träffa honom någon dag snart, också trevligt. Menmen, när vi kom fram till stan så försökte roger förklara vart ett café låg, det tog ett tag att hitta dit haha. Men till slut hittade jag och jossan dit! Jag beställde en bit prinsesstårta & julmust medans jossan beställde en cocosboll en sarah bernardh bakelse och julmust. Vi hade det jättemysigt där, tror vi satt där i ca 3 timmar och pratade. Tack för en mysig dag bästavän! <3
Nu har jag tittat på idol och så, sitter nu och pratar med emma på msn, ska typ träffa henne imorgon.
Men vi hörs, puss&kram! <3




Kommentarer
Postat av: Josefine

BÄSTIS JA STÄLLER UPP PÅ VARENDA GÅNG DU VILL FIKA SKA DU VETA :D<33333

2009-11-27 @ 23:04:56
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0