Jesse Mccartney

tog juh grissprutan igår men jag trodde ja skulle ja skulle kunna gå till skolan idag he-he, jag "kämpade" mig igenom typ två lektioner sen kände ja mig varm men ja tänkte inte på det sen så så fick ja höra du ser lite trött ut...ääååååååå hatar när folk säger så  så ja tänkte neeeeej! ja seer inte trött ut..iaf sen sa sarah att jag såg sjuk ut och såklart man lyssnar på bängan. så mamma skjutsa hem mig och jag hade tydligen feber....jag har "försökt" plugga men det går väll sådär pappa hade vart i köpenhamn så jag fick choklad (Y) tror ja ska gå och och lägga mig nu ele nått pusshej.

You know you love me / Josefine
Jag älskar Jesse Mccartney men whatzzZz up med klädstilen? de ser ut som han jobbar på statoil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0