It's amazing

Hej, nu är klockan snart 4 och det är bäcksvart ute! Jag vill ha sommaren och solen tillbaka! Det är jag säkert inte ensam om.. Juste!!! Nu är allt bestämt och ledighet för mig och emma är fixad! Vecka 2 direkt efter jullovet åker emma med mig och min family upp till sälen för att åka skidor! Asnajjs kommer vi ha! :D<3
Idag har jag iaf vart med emma, eller det är jag fortfarande. Men jag har iaf lärt henne fingerspelet i början på "when you say nothing at all", hon är mycket duktig må jag säga. Det där lät gammalt, "må jag säga"..
Sen ska vi iaf gå hem till emma och hämta hennes money o sen gå o köpa godiszz. Sen blir det antagligen mys framför tvn med en fet godisskål! Me like.. Vi hörez, puzzzzzz!<3

HAHAHAHHAHAHHAH!!! den bjuder jag på! Det var ca 1 o ½ år sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0