Glamour

Hej bloggen, nu kan jag berätta vad som hände igår hihi, det blev club glamour! :D
Vi överraskade elin och ida där haha, det var jättekul, dom blev överraskade! :D Men vi stog iaf och väntade på att dom skulle öppna i 1 timme och 30 min fast vi var v.i.p!? Skukt sega var dom, dom gick över tiden med en timme.. Sen var festen inte speciellt kul eftersom att det var en sjukt liten lokal!!! Man kunde knappt ens röra på sig där inne! Det var sjukt hemskt, aldrig fryshuset igen, fööööör liten lokaaaal!! Aja, jag och jossan träffade iaf lite roligt folk i kön o så, menmen. Nästa fest får bli bättre! :) Nu måste jag pluggaa, har prov imorgon och jag har inte ens tittat på pappret he-he! Vi hörs senare, hoppas ni hade en trevlig halloween! pusshej! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0