FIKA.FYLLAÅRSNART!

hej bloggilogi nu har jag tråkigt så nu ska ja säga vad jag gjort idag :), inte en speciellt bra dag, men vi slutade tidigare så jag och sarah okte till stan och fikade på café 60 skitmysigt verkligen, mee love, vi snackade om himmel och jord, somvanligt saftiga grejer,...naaajs. sen pös vi hem UTAN ATT KÖPA NÅNTING, fatta va ovanligt för att vara sarah och jossan, värsta stolta är vi....hahah höll på att bli överkörd men supersnällasilversarah räddade mig som vanligt :D, kom hem planerade med mina päron ang födelsedag och middagen/festen. allt verkar grönt så tummen upp för de. btw så har jag börjat klä mig mer neutralt elle va de nu heter, tråkigt och inte alls jossan, hmmm, ingen bryyyyyyyr sig, KOLLA INTE PÅ ANSIKTET.

You know you love me / Josefine
Det här lär bli fartfyllt, wiihööw :D:D:D:D | låten<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0