Cocosbollar

Hej bloggen, jag har inte orkat blogga på typ 2 dagar eller vad det är, men nu känner jag att jag kanske borde göra det!
Igår var jag och jossan på daniellas fest, hon fyllde 15, grattis till henne! I början var det typ sjukt segt, inget drag. Men sen blev det roligare när jag och jossan fick sätta på våran musiik! Då blev det mer drag för då började alla dansa, det var sjukt mkt roligare i slutet. Vi gick när vi hade gjort det som bäst haha :D , sen gick vi förbi rasten och där inne var typ Elin från bålsta, kim , jossan r, micke och några flera. Jag och jossan gick därifrån nästan på en gång och promenerade hem till mig, jag packade lite saker sen gick vi hem till jossan. Vi kom väl hem vid halv 12 tror jag. Sen skulle vi titta på film men det funkade inte! :o  och klockan 01.00 bakade vi cocosbollar, asnajs! Vi somnade väl vid 3 någongång, till frukost hade jossans mamma gjort pankakor! Mumsigt värre, vilket jobbigt inlägg det här blev! Men vi hörs kanske senare, pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0