♥ 23.58

Hej bloggen, Idag har jag träffat micke i ca 1 timme, vi snackade lite o så, det var bra faktiskt..
Sen gick jag hem och gjorde mig iordning lite, åt och så. Senare hämtade jossan och hennes pappa upp mig och skjutsade oss till stationen. När vi skulle gå till tåget kom någon som jobbade där och sa att det var något fel på något så att tågen inte kunde komma till bro och bålsta. Så mamma fick komma och hämta mig och jossan och köra oss till stationen i kungsängen, så vi fick ta tåget därifrån ist! När vi kom fram till kista gick vi och köpte godis och julmust, julmust in my <3!
Klockan 18.00 började iaf bion, herregud vad den var bra! Synd att det kommer gå så himla segt för filmen att komma ut på film i affärer bara.. Menmen! New moon is the shit!
När jag kom hem var jag lite onyttig och käkade kladdkaka hä-hä. Men nu ska jag kanske lägga mig i sänge, det är ju skola imrn..?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0