23.05

Hej, vid 17.20 åkte vi förbi och hämtade emma och åkte sedan till jakan för att titta på gymnasiet, det verkade faktiskt helt okej! Vi gick förbi och tittade på ett annat gymnasium också men det verkade fett B...
Kom väl hem vid 8 eller någon sånt, då pluggade jag lite matte, gick inte direkt famåt om man säger så. Men jag försökte i alla fall! Sen har jag suttit och snackat med patriik hela tiden typ, ska träffa honom på fredag, kulit :).
Imrgon ska jag och emma stanna kvar i skolan och träna inför julavslutningen och sen ska vi ta tåget till kista för att möta upp pappa, sen tar vi bilen därifrån in till stan för att titta på ett annat gymnasium, handelsgymnasiet, det gymnasiet verkar sjukt bra! Men vi hörs imorgon, puss&kram! ♥

En bild på stefan, victor, rikard o johanna för mer än ett år sen, (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0