13.13

Hej bloggen, Igår så åkte jag emma och jossan till älvsjömässan, man hittade så många fler bra gymnasium att välja mellan, så det här kommer bli sjukt svårt att välja!
Sedan tog vi tåget hem och jag hoppade av i stan eftersom att jag skulle vidare hem till mormor och morfar på lidingö. När jag kom hem till dom var redan familjen där och min mammas morbror. Vi åt en jättegod middag och sen en sjuuukt god glasstårta! Mormor blev iaf jätteglad för sin tröja hon fick av mig, det var kul!
Kom hem vid 9 ungefär, sen så gick jag ut och träffade ida, och vi gick till rasten. Där träffade vi Jossan R och micke o några fler. Kom väl hem vid halv 1, sen satte jag mig vid datan och muppade mig ett tag.
Nu idag vaknade jag väl vid halv 12, åt frukost och nu har jag nyss duschat. Kanske skulle träffa micke ett tag idag men jag vet inte riktigt, sen ska jag på bio med jossan, NEW MOON :D:D:D
Jag får väl blogga senare idag, nu ska jag gå och sminka mig, puss&kram!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0